Zmenme Ambasadu

20.09.2012 bola pani Nicholsonovej odoslaný nasledujúci email

Zdravim,

Prave som dopozeral JOJ plus a rozhodol som sa Vas poprosit o pomoc.


Som zakladatel FB stranky Zmenme Ambasadua po vyjadreniach pana velvyslanca Wlachovskeho by som Vas chcel poziadat o spropagovanie nasej iniciativy,Uz niekolko rokov sa Slovaci zijuci a pracujuci v UK marne snazia riesit aroganciu, neochotu a namyslenost ludi z ambasady v Londyne. Od SBSkara az po konzulku (S ktorou som mal aj osobne tu “cest”)Ak si niekto dojde vybavit veci, papiere, nema moznost ani navstivit toaletu aj napriek tomu ze je tam s dietatom. Co viac, mamicky musia dojcit svoje deti pred ambasadou a je jedno v akom pocasi.Viac pribehov si mozte aj sama precitat na nasej fb stranke.Chceme, aby sa to zacalo riesit.

Uz toho mame plne zuby ako tu s nami jednaju prave ludia, ktori by mali stat v pripade potreby pri nas.

Vopred Dakujem v mene viac ako 500 nespokojnych ludi

